4 Day California to Arizona Road Trip Itinerary

De când am dat peste o poză cu Antelope Canyon știu că nu m-aș putea opri din a mă gândi la el până nu l-aș vedea în realitate. Inundațiile fulgerătoare au făcut ca gresia Navajo să se erodeze în cele mai frumoase vârtejuri portocalii de pasaje adânci prin care te poți plimba.

_N9A2785

În timpul vacanței de primăvară am decis să-mi împachetez mașina, să-mi iau un prieten și să fac această călătorie.

În 4 zile am lovit, LA, Antelope Canyon, Horseshoe Bend, Marele Canion și Las Vegas.

Ziua 1

Am plecat din Orange County destul de devreme dimineața și am luat I-15 N pentru a ajunge la Page, Arizona. Există și alte rute pentru a ajunge acolo, dar aș recomanda ÎNALT această rută, deoarece este de departe cea mai pitorească și mai frumoasă călătorie.

0N9A2770După ce treceți în Utah, pregătiți-vă să fiți uimiți, deoarece totul devine portocaliu și se învârte.

0N9A27380N9A2774

Ne-am cazat la Sleep Inn pentru că a fost doar 54 de dolari pe noapte, cu mic dejun și wifi gratuit!

Ziua 2

Dimineața am făcut drumeții pe lângă stâncile de lângă Canionul Antelope Superior Navajo Tours înainte de turul nostru.

_N9A2866_N9A2876

Turul nostru prin Canionul Antelope Superior a fost de nedescris. Ghizii sunt cu toții foarte serviabili și informativi și fac ca experiența ta să fie una de neuitat.

_N9A2820

_N9A2851_N9A2781

Dacă ești acolo în momentul potrivit al zilei, poți prinde faimoasele raze de lumină care intră prin crăpături.

_N9A2817

_N9A2837Trebuie să aveți programat un tur pentru a merge în canion și aș recomanda cu căldură această companie: https://navajotours.com

_N9A2832

Am luat un prânz rapid după turul nostru și apoi ne-am îndreptat spre Horseshoe Bend, care era la aproximativ 10 minute de mers cu mașina de la hotelul nostru.

_N9A2886

La mai puțin de 5 minute de mers pe jos de la parcare se află cea mai rafinată bucată de pământ pe care o veți vedea vreodată.

_N9A2918_N9A2938

Ne-am plimbat puțin în jurul graniței și apoi ne-am găsit propria noastră mică stâncă pentru a privi apusul soarelui pentru seară.

_N9A2953

_N9A2972

Aceasta a fost partea mea preferată din călătorie pentru că a fost atât de liniștită. Nu a fost foarte turistică, iar priveliștea a fost remarcabilă.

_N9A2944

Ziua 3

Încă o dimineață devreme când ne-am urcat în mașină pentru a ne întoarce în LA, de data aceasta mergând spre sud; o rută alternativă de unde am venit (ca să putem vedea mai multe lucruri și să vizităm Marele Canion)

Acest drum este un moment foarte bun pentru a juca bingo de numere de înmatriculare, pentru că sunt atât de mulți călători pe această rută! Vedeți câte state puteți găsi!!

_N9A2992_N9A3072

În jurul orei prânzului am ajuns la Grand Canyon Vistor Center. Deoarece nu aveam foarte mult timp la dispoziție, am făcut o scurtă plimbare de 2 ore în jurul South Rim pentru a ne impregna de frumusețea acestui loc magnific.

_N9A3101

Încă nu pot să înțeleg Marele Canion pentru că atunci când te uiți la el, pare fals, deoarece este atât de masiv și incredibil. Au fost câteva momente „Wow Doamne, ești atât de tare” pentru mine aici._N9A3080

_N9A2983

Nota laterală: Dacă vă aduceți o gustare, cum ar fi un pachețel de unt de migdale Justin’s, nu vă apropiați prea mult de margine pentru că îl veți scăpa de pe margine ca mine și nu-l veți mai vedea niciodată.

_N9A2982

După drumeția noastră ne-am urcat din nou în mașină și am plecat spre Las Vegas, unde am petrecut noaptea.

Ziua 4

Dimineața am terminat drumul înapoi spre sudul Californiei și am încheiat ziua cu o mică drumeție prin Crystal Cove, lăsându-ne pe Laguna Beach.

Am răscumpărat greșeala mea cu untul de migdale aici 😉

Plecarea spontană în această călătorie a fost unul dintre cele mai distractive lucruri pe care le-am făcut și m-a inspirat să explorez mai multe părți uimitoare ale țării noastre.

_N9A3103

Călătoriile nu trebuie să fie întotdeauna o călătorie internațională de o săptămână; pot fi la fel de simple ca și găsirea unui oraș nou în statul în care locuiești acum și evadarea pentru câteva zile pentru a te plimba și a vedea ce lucruri fac ca statul tău să fie special.