Biroul: „Secretary's Day” Review

Două personaje relativ noi și minore au fost în centrul atenției în episodul din această săptămână, primul nou după trei săptămâni de reluări. Episoadele de sărbători din The Office sunt adesea unele dintre cele mai bune, iar acestea au abordat deja Ziua Îndrăgostiților, Halloween, Crăciunul și Ziua Sfântului Patrick. Deci, ce a mai rămas? Ziua Secretarului, bineînțeles. Și asta înseamnă că vom afla ceva mai multe despre Erin. Pe scurt (joc de cuvinte), este chiar mai ciudată decât am crezut.

Spectacolul a început cu o altă deschidere la rece grozavă, în timp ce gașca s-a adunat să vadă mashup-ul lui Oscar cu Kevin și Cookie Monster. Dar, în loc să lase amuzamentul să stea în picioare de unul singur, piesa a fost purtată în episod ca poveste B și s-a simțit un pic mai obosită de fiecare dată când au revenit la ea. Cu toate acestea, a oferit șansa de a scoate în evidență un alt personaj secundar, deoarece omul lui Sabre de la birou, Gabe (Zach Woods), a încercat să exercite o anumită autoritate asupra personalului, interzicând continuarea glumei. Dar lupta lui Gabe pentru respect a părut să amintească un pic prea mult de recenta perioadă în care Jim a fost co-manager la începutul acestui sezon. Nu este neobișnuit ca scenariștii să se repete, dar în cadrul aceluiași sezon pare un pic cam leneș.
Vorbind de Jim, acesta a revenit confortabil la rolul de clovn de birou, alături de partenera sa de crimă, proaspăt revenită din concediul de maternitate. Revenirea lui Pam a dat naștere unuia dintre cele mai ciudate și, prin urmare, hilare momente ale episodului, când o găsește pe Meredith în baie cu pompa de sân (îi place doar „cum se simte”). Cuplul nu a avut cu adevărat un scenariu complet în această săptămână, dar cele câteva interacțiuni pe care le-au avut au dovedit că, oricât de mult le-ar plăcea scenariștilor ca Erin și Andy să îndeplinească rolul de cuplu romantic principal, pur și simplu nu au aceeași scânteie magică.

Ceea ce ne aduce înapoi la Erin. Efortul lui Andy de a-i oferi o zi specială a fost drăguț, dar s-a întors împotriva lui în mod oribil când a insistat ca Michael să o ducă la prânz. Cu cât aflăm mai multe despre Erin, cu atât mai mult pare să se încadreze în lumea ciudățeniilor angajate de Dunder Mifflin. „Camera ei de coafat” a fost amuzant de aleatorie, și știi că atunci când Michael este deranjat, ceva este serios în neregulă. Având în vedere că Erin a fost orfană și copil adoptiv, este de înțeles că Erin a avut o mică criză de nervi când și-a dat seama că Andy a avut secrete față de ea. Totuși, unde totul a devenit artificial a fost atunci când nimeni din birou nu s-a gândit să scoată în evidență ceea ce este evident – că Angela l-a înșelat pe Andy, l-a tratat oribil și i-a frânt inima. Dar asta ar fi putut evita despărțirea de la sfârșit, iar noi trebuie să menținem tensiunea. Sau ceva de genul ăsta. Sincer, mi-e greu să-mi pese prea mult de cei doi. Aș prefera să văd mai mult din triunghiul Dwight/Angela/Isabel, care nici măcar nu a fost menționat săptămâna asta.
Acest episod a fost scris de Mindy Kaling și regizat de Steve Carell, doi oameni care ar trebui să cunoască The Office mai bine decât aproape oricine. Este interesant, așadar, că Erin și Gabe ar trebui să primească atât de multă atenție în „Ziua secretarei”, aproape ca și cum scenariștii s-au săturat să se joace cu aceleași personaje vechi și vor să exploreze un teren nou. Provocarea, desigur, este să nu se îndepărteze prea mult de formula care a făcut din serial un succes în primul rând. Atunci când ai un episod în care cele patru personaje principale trec în plan secund, există pericolul de a pierde esența The Office. Din fericire, acesta se folosește suficient de mult de distribuția de ansamblu pentru a nu merge prea departe în teritoriu necunoscut.
De asemenea, merită remarcat, în timp ce ne îndreptăm spre ultimele episoade ale sezonului 6, faptul că arcul final nu a devenit încă clar. Povestea în curs de desfășurare de anul trecut, centrată în jurul Michael Scott Paper Company, a fost unul dintre cele mai bune lucruri din sezonul 5, dar cu doar patru episoade rămase, timpul se scurge pentru a face ceva la fel de revigorant.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.