Datum recenze: Celkový počet dostupných atrakcí: 2

Celkové herecké obsazení & Hodnocení posádky: 9/10

Kompozice: 9/10

9,5/10

Všeobecná výprava &Speciální efekty Hodnocení: 9,5/10

Všeobecná výprava 9,5/10

Celkové hodnocení faktoru strachu/napětí: 9,5/10&Všeobecné hodnocení: Celkové hodnocení: 8,5/10

Obecné hodnocení: Byl pátek 2. října, premiéra naší vůbec první recenzní cesty do Ohia. Členové našeho oddílu cestovali 6-8 hodin do Columbusu v Ohiu, aby zahájili naše strašidelné turné po Ohiu. Na začátku našeho strašidelného turné po Ohiu jsme skončili v 13th Floor Haunted House. Toto místo je jen jednou z 15 strašidelných atrakcí, které jsou součástí skupiny 13th Floor Entertainment Group. 13th Floor je známé svým prvotřídním scénickým designem a naprostým talentem poskytovat děsivou zábavu, a proto jsme věděli, že to bude skvělý způsob, jak zahájit náš víkend.

Když jsme přijeli ke strašidelnému domu 13. patro, byli jsme trochu ohromeni exteriérem atrakce. Umístění v obchodním centru rozhodně neumožňovalo nějakou strašidelnou přípravu na strašení, ale jakmile jste vstoupili do dveří, ponořili jste se do zcela nového světa hrůzy! Naštěstí se nacházelo v obchodním centru, kde bylo pro návštěvníky k dispozici dostatek bezplatných parkovacích míst. Ceny vstupenek se pohybují od 29,99 do 49,99 dolarů v závislosti na tom, zda si zakoupíte obecné vstupné, fast pass nebo skip the line pass. Novinkou pro rok 2020 je, že 13. patro vyžaduje nákup vstupenek online, protože bude využívat časový prodej vstupenek, aby pomohlo kontrolovat davy. S nákupem vstupenek neotálejte, protože jsou a budou vyprodané!

Před vstupem do budovy byli všichni hosté upozorněni, aby zachovávali patřičný společenský odstup a vždy nosili pokrývku obličeje. Všem hostům byla zkontrolována teplota pomocí infračerveného teploměru na čele. Po průchodu zdravotním a bezpečnostním kontrolním stanovištěm 13. patro naskenuje vaše vstupenky a nasměruje vás dál do poslední fronty vedoucí do strašidelného prostoru.

Během několika sekund po vstupu do prostoru fronty jsme se ponořili do temné a zlověstné atmosféry. Hned na začátku jsme si všimli intenzivních zvukových efektů, které 13. patro do strašidel napumpovalo. Zvukové efekty byly i ve frontách tak hlasité a intenzivní, že jsme měli pocit, že nám vibrují hrudníky a srdce nám málem vyletí z hrudi! Když čekáte ve frontě, intenzivní zvukové a vizuální efekty spolu s děsivou a zastrašující vstupní fasádou vás jistě donutí třást se strachy před tím, co vás čeká.

Když jsme vykročili do první ze dvou atrakcí, 13. patro rychle pořídilo skupinové foto a poslalo nás vpřed do TEMNÝCH SENŮ! Během několika okamžiků po vstupu do Darkest Dreams jsme byli ohromeni elegancí a detailností kulis. Většina této atrakce se nesla v psychedelickém duchu, s oblastmi živě vymalovaných stěn, které ve tmě zářily. Strašidelní herci byli rozesetí po celém prostoru a udržovali nás ve střehu, protože jsme nikdy nevěděli, odkud přijdou. Několik velkých rekvizit řízených herci bylo důmyslně ukryto v celém Darkest Dreams, což nás zaskočilo a vyděsilo pokaždé, když jsme na ně narazili! Intenzivní zvukové a vizuální efekty pokračovaly od začátku do konce a postaraly se o napínavou a vzrušující cestu. Darkest Dreams oživí vaše nejhorší noční můry a donutí vás zvážit, co je skutečné a co ne. Připravte se na smršť halucinací během desetiminutové cesty filmem Nejtemnější sny!

Po opuštění Darkest Dreams naskočíte přímo do fronty na druhou ze dvou atrakcí, TALES OF THE UNKNOWN! Kdysi poklidné město Rapture je nyní v chaosu, protože pacienti z WIMM Asylum utekli do ulic. Jen chvíli po vstupu do Příběhů neznámého nás okamžitě ohromil úžas nad čistou strašidelnou propracovaností města. 13. patro legitimně znovu vytvořilo město v plné velikosti s kulisami většími než život! Díky realističnosti atrakce jsme měli pocit, že nás 13th Floor právě vysadila přímo do kulis hororového filmu. Když jsme procházeli městem Rapture a proplétali se mezi různými tematickými stavbami, neustále se nám vysmívali vyšinutí herci, kteří nás strašili! Tito lidé neúnavně útočili a zjevovali se prakticky ze vzduchu, aby nám přivodili četné lekačky, při kterých mrazilo v zádech! Příběhy z neznáma se vyznačovaly nejmodernějšími a přímo děsivými speciálními efekty, které pomáhaly vytvářet a udržovat děsivou a napínavou atmosféru! Scénu po scéně jsme byli neustále ohromeni zřetelným důrazem na detail a čistým nadšením, které bylo využito při tvorbě Příběhů neznámého! Máte na to, abyste přežili v „Neznámém“ v tomto dementním městě Rapture? Naše rada zní: Připravte se na 15 minut trvající, srdce bušící a naprosto děsivý zážitek – pokud budete mít štěstí, možná se vám podaří vyváznout živí!

Poté, co hosté sotva přežijí téměř 30 minut děsivé zábavy, jsou odvedeni do obchodu se suvenýry ve 13. patře. Zde si hosté mohou pořídit nějaké zboží z 13. patra, skupinové fotografie a občerstvení. Naše družstvo si pořídilo nějaké dobroty a pak se vydalo zpátky ven, aby si popovídalo o svých zážitcích! Všech 13 přítomných členů oddílu bylo naprosto ohromeno zážitkem, který jim strašidelný dům 13. patro poskytl. Nejvíce se všichni rozplývali nad Příběhy neznámého, které se možná na konci roku ocitnou v naší anketě o „nejlepší vnitřní atrakci“! Dozvěděli jsme se, že strašidelný dům 13. patro má pro rok 2020 nového majitele a ten pro letošní sezónu atrakci Příběhy neznámého zcela přepracoval. Na rok 2021 plánují kompletně předělat to, co je nyní Darkest Dreams. Jsme si jisti, že ať už tito lidé plánují na rok 2021 cokoli, bude to jen krvavá dokonalost!

13th Floor Haunted House v Columbusu v Ohiu možná nemá děsivý vnější vzhled, ale jakmile se ocitnete uvnitř, raději se připravte na své nejhorší noční můry! Dobře odvedená práce pro posádku 13. patra za poskytnutí nervy drásajícího, krvelačného a vizuálně ohromujícího zážitku! Náš oddíl vřele doporučuje všem kolegům, kteří mají rádi strašení, aby navštívili strašidelný dům 13. patro, protože určitě nebudete zklamaní! Těšíme se na další návštěvu strašidelného domu 13. patro, až budeme příště v oblasti Columbus Ohio!

Individuální hodnocení atrakcí:

Název atrakce: Nejtemnější sny

Celkové hodnocení atrakcí: 9/10