Virginia de Vest sălbatică și minunată: Excursia noastră de 7 zile prin statul de munte

Bine ați venit în sălbatica și minunata Virginia de Vest! Acest stat îndepărtat din Munții Apalachi este cunoscut pentru munții și văile sale crestate, râurile pitorești și formațiunile stâncoase uimitoare. Am făcut o excursie de 7 zile prin partea de est a statului și am fost complet răpuși de frumusețea sa naturală. După ce am văzut-o la fața locului, acum știm exact despre ce vorbea John Denver. Dacă vă plac activitățile în aer liber, Virginia de Vest este, cu siguranță, „aproape un rai.”

Sunet la Nelson Rocks în Virginia de VestSponsorizat de Virginia de Vest și Travel Mindset

Înainte de călătoria noastră, călătoream prin Oregon când am fost contactați de Travel Mindset. Ei lucrau la o campanie cu consiliul de turism din Virginia de Vest și au vrut să știe dacă suntem interesați să acoperim unele dintre activitățile de recreere în aer liber din acest stat. Niciunul dintre noi nu mai fusese acolo înainte, așa că ne era greu să ne imaginăm peisajul în minte. (Dintr-un motiv oarecare, ne tot gândeam la mineritul industrial al cărbunelui.) Cu toate acestea, în spiritul de a spune „da” vieții, așa cum ne aruncă oportunitățile în cale, ne-am înscris. Încă nu am vizitat niciun stat pe care să nu-l fi apreciat. Așa că am plecat.

Deși am făcut puțină planificare înainte de a ajunge în Virginia de Vest, de fapt, o întâlnire întâmplătoare cu un localnic a fost cea care a stabilit agenda pentru restul călătoriei. Stând la Black Sheep Burrito & Brews din Charleston, am început o conversație cu un bărbat pe nume Dean, care locuia în San Francisco înainte de a se muta în Virginia de Vest în urmă cu zece ani. Când l-am întrebat întâmplător dacă sunt multe de făcut în aer liber aici, aproape că a căzut de pe scaun. Aparent, nimerisem într-o Mecca a recreerii în aer liber din Est și nici măcar nu știam asta.

„Ape albe de clasă mondială, ciclism montan de coborâre, zeci de mii de kilometri de drumeții incredibile și unele dintre cele mai spectaculoase formațiuni stâncoase de pe planetă.”

În timp ce Dean enumera locurile și activitățile care trebuie neapărat văzute, noi am notat rapid notițe pe un șervețel. Aveam un itinerar aproximativ deja planificat, dar după ce am vorbit cu Dean, practic l-am abandonat și am făcut doar ceea ce ne-a spus el. Și suntem atât de fericiți că am făcut-o. Dacă vă aflați vreodată în această situație, urmați întotdeauna sfatul unui localnic în locul a ceea ce găsiți pe Google.

Am petrecut următoarele șapte zile călătorind prin acest stat și explorând toate activitățile uimitoare de recreere în aer liber pe care le are de oferit. În timp ce Virginia de Vest nu era în fruntea listei noastre de călătorie înainte de această misiune, ne-am întoarce acolo cu plăcere într-o clipă.

Cel mai bun moment pentru a merge în Virginia de Vest

Vară – O mare parte din Virginia de Vest are o climă subtropicală, ceea ce înseamnă că verile de acolo pot fi fierbinți și lipicioase. Am vizitat-o la sfârșitul lunii august și atât temperaturile, cât și umiditatea au fost de 80 și 90 de grade. A fost însorit în cea mai mare parte a timpului, dar, ocazional, o furtună trecea și spărgea căldura. Din cauza reliefului muntos al statului, există un risc crescut de inundații la începutul verii, dar spre sfârșitul verii, râurile s-au normalizat în mare parte. În timp ce toamna este o perioadă mai populară pentru a vizita Virginia de Vest, prețurile sunt în general mai mari și va fi mai dificil să rezervați hoteluri, locuri de campare și excursii.

Toamna – Toți cei cu care am vorbit au spus că toamna este cel mai aglomerat sezon din Virginia de Vest. Temperatura scade, umiditatea se sparge, iar frunzele încep să se transforme în tot felul de culori magnifice. Multe dintre cele mai mari festivaluri în aer liber din Virginia de Vest au loc la începutul și mijlocul toamnei, inclusiv festivalul de ciclism montan Snowshoe Freefall și festivalul de rafting pe ape albe Gauley Fest. Deoarece acesta este sezonul de vârf, hotelurile, campingurile și excursiile vor fi la capacitate maximă și prețurile vor fi, în general, mai mari.

Cum să ajungi în Virginia de Vest

Virginia de Vest este enigmatică prin faptul că este aproape de o mulțime de state populate, dar se simte îndepărtată. Din fericire, în funcție de locul de unde veniți, aveți câteva opțiuni.

Cu mașina: Dacă vă aflați oriunde în statele din mijlocul Atlanticului, Ohio River Valley sau în zona Kentucky / Tennessee, atunci poate doriți să luați în considerare posibilitatea de a face o excursie cu mașina până acolo. Charleston, WV este la aproximativ 5 ore de mers cu mașina de la Washington DC, Indianapolis sau Nashville.

Avion: Charleston, WV are un mic aeroport cu câteva zboruri regionale fără escală spre Chicago, Houston, Washington DC, Philadelphia și Atlanta. Puteți vedea harta completă aici. Dacă zburați dinspre vest, este posibil să doriți să vă conectați prin unul dintre aceste orașe sau să luați o mașină în Washington DC și să conduceți în stat.

Itinerariu zi cu zi

West Virginia are multe de explorat și noi aveam un termen limită, așa că, din păcate, nu am putut ajunge la tot ce am vrut să vedem. Deși ne dorim întotdeauna să fi avut mai mult timp la dispoziție, dacă aveți la dispoziție doar o săptămână, atunci acest itinerar ar trebui să vă ofere o impresie destul de bună despre acest stat.

Charleston, West Virginia
Ziua 1 – Charleston

Nu numai că Charleston este o tabără de bază excelentă pentru a explora restul Virginiei de Vest (toate locurile pe care le-am vizitat sunt la mai puțin de 3 ore de aici), dar este, de asemenea, o destinație valoroasă de sine stătătoare. Situat de-a lungul râului Kanawha, orașul are un centru pitoresc cu o varietate de magazine și restaurante în plină ascensiune. Deși ne-am oprit la o mulțime de locuri în timpul șederii noastre aici, acestea au fost preferatele noastre:

Black Sheep Burrito & Brew – NU RATAȚI ACEST LOC. Este o bijuterie absolută. Servesc cei mai delicioși și inovatori burritos și tacos pe care i-am încercat vreodată (comandați taco-ul lor de ton ahi cu caju și wasabi! Încă mai salivăm după el.) Au, de asemenea, o selecție impresionantă de bere artizanală, oferită de compania conlocuitoare Charleston Brewing Company. Dacă apreciați o IPA solidă de pe Coasta de Vest, comandați o halbă de The Raj.

Taylor Books – O librărie fermecătoare atașată la o cafenea la fel de fermecătoare, ne-am oprit aici pentru a face o mică planificare a traseului înainte de a trebui să părăsim Charleston. În acest moment, puneam cap la cap sugestiile pe care Dean ni le dăduse cu o seară înainte (printre care se număra și Taylor Books), dar am fi putut cu ușurință să luăm un ghid și de aici.

Ziua 2 – Summersville

În cea de-a doua zi, am mers cu mașina până la Summersville Lake și am campat la Battle Run Campground. La ieșire am luat-o pe traseul pitoresc, care ne-a oferit prima vedere a vieții rurale de la țară.

Megan în fața cascadei Cathedral Falls din Virginia de Vest

Cathedral Falls – În drumul nostru spre Summersville, a trebuit să ne oprim la această cascadă superbă. La aproximativ o milă distanță de podul Gauley River Bridge, de-a lungul rutei 60, aceste cascade maiestuoase se prăbușesc în cascadă într-un amfiteatru natural de piatră. Deși sunt vizibile din parcarea cu pietriș din apropiere, pentru a le experimenta în toată splendoarea lor, vă recomandăm să faceți o scurtă plimbare până la baza lor.

Punctul lung din lacul Summersville

Traseul Long Point – Lacul Summerville este înconjurat de stânci abrupte care se ridică dramatic de la marginea apei. Cea mai proeminentă margine se află la capătul unei peninsule înguste care iese în mijlocul lacului, numită Long Point. Traseul este de aproximativ 4 mile dus-întors, iar punctul este un loc minunat pentru a prinde apusul soarelui, dacă aveți chef de o mică drumeție nocturnă după aceea (aduceți o lanternă frontală sau o lanternă – există o mulțime de rădăcini în traseu pe care veți dori să le puteți ocoli).

Rafting pe râul New River în Virginia de Vest
Ziua 3 – Fayetteville

La aproximativ 20 de minute la sud de Summersville se află orașul istoric Fayetteville. Ceea ce îi lipsește acestui orășel ca mărime, compensează prin farmec. Este, de asemenea, punctul central pentru o mulțime de organizatori de rafting care operează pe râurile New River și Gauley River.

Rafting cu Adventures on the Gorge – Prima – și cea mai categorică – sugestie pe care ne-a dat-o Dean a fost să mergem la rafting în ape albe. Între râul Gauley și New River, există ape albe de clasă mondială la doar o oră de Charleston. În jurul orașului Fayetteville, există o varietate de organizatori de rafting din care puteți alege, dar noi am ales să mergem cu Adventures on the Gorge. Această stațiune inspirată din taberele de vară a unit recent o serie de operatori de turism mai mici, permițându-le să ofere zeci de activități, cum ar fi rafting, tiroliană, ATV, cățărare, trasee cu frânghii, paintball și multe altele, toate dintr-o singură locație centrală. Am fi putut să petrecem întreaga săptămână acolo fără să ne plictisim.

White Water Rafting on the New River in West Virginia

Pentru excursia noastră de rafting, am făcut o excursie de o jumătate de zi pe râul New River care a acoperit râuri rapide de clasa II-V. Potrivit ghidului nostru, această secțiune a râului a fost îmblânzită în comparație cu râul Gauley, dar a fost destul de sălbatică pentru noi. Am avut câteva căderi mari, am luat câteva lovituri puternice și chiar am făcut puțin surfing pe valuri în picioare cu pluta. Din fericire, apa a fost relativ caldă, pentru că am fost uzi de la început până la sfârșit, dar ne-a plăcut fiecare minut.

Pies & Pints – Ne-am oprit aici pentru o gustare târzie după excursia noastră de rafting de o jumătate de zi și a fost uimitor. Au avut o selecție excelentă de pizza artizanală și o mulțime de beri artizanale locale la robinet. Ei au trei zone principale de ședere: în interior, o bretea închisă și un patio acoperit în aer liber. A fost o zi frumoasă, așa că am făcut alegerea evidentă și am parcat-o pe terasă.

Kool Beanz – După ce ne-am încărcat cu pizza și bere la Pies & Pints & Pints>, am început brusc să ne simțim somnoroși (mă întreb de ce?), așa că am mers alături la Kool Beanz pentru un mic pick me up. În timp ce ne-am luat cafeaua la pachet, părea să existe un spațiu amplu pentru a ne așeza, a ne relaxa și, poate, pentru a lucra puțin.

Beauty Mountain Trail in West Virginia

Beauty Mountain Trail – Această priveliște dramatică a New River Gorge ne-a fost recomandată de către ghidul nostru de rafting pe râu. Aici, cornișe stâncoase ies din pădure și oferă priveliști spectaculoase ale văii de jos. Deoarece serviciul de telefonie mobilă este practic inexistent în cea mai mare parte a Virginiei de Vest, ghidul nostru ne-a desenat o hartă cu modul de a ajunge acolo pe spatele unei cărți poștale. Nu este cu adevărat marcată deloc, dar va apărea dacă o căutați pe Google Maps.

O hartă folosită pentru Planificarea călătoriei noastre rutiere în Virginia de Vest
Ziua 4 – De la Summersville la Snowshoe

Am desființat tabăra la Summersville Lake și am început să conducem spre nord, spre Snowshoe Mountain. Din nou, am optat să o luăm pe drumul pitoresc și am făcut ca drumul să facă parte din aventură. Pe drum ne-am oprit la cascadele de la Hill Creek, Cranberry Glades și la micul oraș Marlinton.

Megan pe o pasarelă de lemn pe traseul de drumeție Falls of the Hill Creek Waterfall Hike in West Virginia Falls of the Hill Creek Waterfall in West Virginia

Falls of Hill Creek – Există trei cascade diferite aici: Cascadele Upper, Middle și Lower Hill Creek Falls. Deși toate trei sunt spectaculoase în felul lor, cascada inferioară are distincția specială de a fi a doua cea mai înaltă din întregul stat.

Michael se plimbă pe o pasarelă de lemn prin Cranberry Glades în Virginia de Vest

Cranberry Glades – O zonă botanică protejată în Pădurea Națională Monongahela, Cranberry Glades conține cinci mlaștini în stil boreal. Solul este neobișnuit de acid și susține o vegetație care se găsește de obicei la latitudini mult mai mari. Aici puteți observa tufe de afine, mușchi de sphagnum și varză de sconcs, precum și două tipuri diferite de plante carnivore.

Pe trotuare lungi din lemn au fost construite pentru a vă permite să vă aventurați în adâncurile poienilor fără a deteriora ecosistemul, iar noi ne-am petrecut după-amiaza explorând zona. În timp ce viața vegetală era luxuriantă și verde când am vizitat-o noi, am văzut fotografii din timpul toamnei, iar întregul câmp devine de un roșu purpuriu intens. Cu siguranță va trebui să ne întoarcem mai târziu în sezon pentru a vedea asta.

Dirtbean Cafe – Ne-am oprit în orașul somnoros, dar pitoresc, Marlinton pentru prânz. Fără nici un serviciu de telefonie mobilă, am cam dat peste Dirtbean Cafe în timp ce conduceam în jurul valorii de și suntem atât de fericiți că am făcut-o. Această gaură eclectică în perete a fost o încrucișare între o cafenea organică, un magazin de biciclete și o cafenea relaxată. Dacă treceți prin această parte a lumii, cu siguranță ar trebui să vă opriți pe acolo.

Doi bărbați coborând cu bicicleta de munte la Snowshoe în Virginia de Vest
Ziua 5 – Muntele Snowshoe

În timpul iernii, Muntele Snowshoe este prima destinație de schi din sud-est, cu mulțimi din toată zona de sud și D.C.. În timpul verii, terenul de coborâre se transformă într-un paradis al ciclismului montan.

Ce este interesant la Snowshoe Mountain este că satul de schi este de fapt situat în vârful muntelui. Astfel, toate hotelurile, restaurantele și magazinele au priveliști spectaculoase. De asemenea, înseamnă că nu vă veți începe niciodată ziua cu o coadă la telescaune. Trebuie doar să te îndrepți spre vale și să pleci.

Michael downhill Mountain Biking la Snowshoe în Virginia de Vest

Downhill Mountain Biking – Ne-am înscris pentru o jumătate de zi de închiriere și un curs de introducere la Mountain Adventure Center. Deși ne place ciclismul de oraș, niciunul dintre noi nu mai făcuse ciclism montan înainte – downhill sau freeride. Ca parte a pachetului, am primit biciclete, toate protecțiile necesare, cum ar fi echipament de protecție, căști, mănuși și, cel mai important: abonamente pentru telescaun!

Instructorul nostru, Johanna, a fost incredibil și ne-a verificat pe un mini-curs de practică înainte de a ne scoate pe câteva trasee pentru începători. Nu ne-am mai distrat niciodată atât de mult pe o bicicletă. Zburdând peste stânci, înclinând pe la colțuri și stropind prin bălți de noroi. A fost o adevărată explozie. Tocmai intram în ritm spre sfârșitul lecției noastre, așa că am prelungit închirierea noastră pentru restul zilei.

Foxfire Grill – Ne-a plăcut atât de mult acest loc încât am mâncat aici la prânz și la cină. În timp ce Foxfire Grill oferă alimentele obișnuite de confort pe care le-ai putea de la un restaurant de stațiune de schi, ei chiar se remarcă în departamentul de condimente. Oferă o gamă largă de sosuri de grătar regionale, de la Carolina la Lexington și Texas, care au fost din altă lume. Nu contează ce comandați aici, doar asigurați-vă că încercați unele dintre sosurile BBQ cu ea!

Vedere de la Spruce Knob West Virginia
Ziua 6 – Snowshoe spre Circleville

După șederea noastră la Snowshoe, ne-am continuat drumul spre nord, spre micul oraș Circleville. Deși nu există nimic deosebit de interesant în oraș, chiar în afara acestuia se află unele dintre cele mai fascinante formațiuni stâncoase pe care le-am văzut vreodată.

Megan Ziplining la NRocks în Virginia de Vest

Ziplining la Nelson Rocks – Atunci când este prea cald afară pentru a face o drumeție, dar totuși vrei să explorezi pădurea, tiroliana este singura cale de urmat. Așa că am rezervat o excursie de o jumătate de zi cu NRocks și am reușit să experimentăm pădurea luxuriantă din Virginia de Vest cu vântul biciuindu-ne părul.

Megan traversează un pod de frânghii pe un traseu de tiroliană la NRocks în Virginia de Vest

Este greu să nu te distrezi de minune în timp ce te afli pe o tiroliană. Este ceva magic în a zbura printre copaci, trecând de la o platformă la alta. Acest traseu a avut, de asemenea, câteva poduri de frânghie pe care a trebuit să le traversăm și s-a încheiat cu o coborâre în rapel de 15 metri până la sol.

Seneca Rocks – Nu aveam nicio idee că Virginia de Vest găzduiește formațiuni stâncoase atât de spectaculoase. Am călătorit peste tot în vestul american și nu am văzut niciodată ceva asemănător cu Seneca Rocks.

Seneca Rocks în Virginia de Vest

Este o aripioară stâncoasă zimțată care iese din dealul înconjurător acoperit de copaci ca niște creste spinoase pe spatele unui stegosaurus. Stâncile impunătoare sunt destul de dramatice atunci când sunt privite direct, dar atunci când sunt privite din lateral, unde se poate vedea cât de remarcabil de subțire este formațiunea stâncoasă, este aproape greu de înțeles.

Acesta este unul dintre cele mai populare locuri din stat pentru alpinism, iar micul oraș din apropiere pare perfect pregătit pentru a susține această cultură. Seneca Rocks are, de asemenea, o varietate de trasee de drumeție, astfel încât cei care nu sunt alpiniști să exploreze și ei stâncile. Există chiar și o punte de observare, dacă reușiți să ajungeți în vârf. Dar un cuvânt de avertizare – este abrupt!

Michael pe NRocks Via Ferrata în Virginia de Vest
Ziua 7 – Circleville to Dolly Sods

Via Ferrata la Nelson Rocks – Termenul Via Ferrata înseamnă literalmente „drum de fier” în italiană și este un stil de alpinism protejat care este conceput pentru a permite persoanelor cu absolut nicio experiență de escaladă să escaladeze stânci înalte. Deși acest stil de escaladă este popular de ani de zile în Alpii italieni, NRocks a fost una dintre primele operațiuni care l-a adus în Statele Unite.

Michael traversează Via Ferrata NRocks în Virginia de Vest

Iată cum funcționează: capse metalice supradimensionate au fost perforate în stâncă, creând ceea ce pare a fi o scară metalică uriașă. Cățărătorii poartă un ham și se agață de secțiuni scurte de cabluri de siguranță care se întind de-a lungul traseului. Cățărătorii folosesc două carabiniere pentru a se atașa, astfel încât, chiar și atunci când se transferă la o nouă secțiune de cablu de siguranță, sunt întotdeauna atașați.

În ciuda faptului că avem o ușoară frică de înălțime, ne-am înscris la această experiență de cățărare pe stâncă de o zi întreagă și ne-a dat complet pe spate. În scurt timp, am escaladat stânci impunătoare, am trecut peste căderi de mii de metri și am mers pe un pod de lemn în stil Indiana Jones. Faptul că am putut să intrăm în acele formațiuni stâncoase și să le vedem de sus în jos, a fost o experiență pe care nu o vom uita niciodată.

Michael își leagă pantofii pe NRocks Via Ferrata din Virginia de Vest

Îți amintești de Dean de la bar? Ne-a spus că nu putem pleca din Virginia de Vest fără să facem asta. Iar dacă plănuiți o călătorie în Virginia de Vest, acum suntem obligați să vă spunem același lucru. Faceți-o! Merită cu desăvârșire!

Bear Rocks în Dolly Sods – Cu priveliști uimitoare și o ecologie localizată unică, zona Dolly Sods Wilderness este una dintre cele mai prețioase bijuterii ascunse din Virginia de Vest. Această pajiște întinsă conține trăsături alpine, cum ar fi copaci butucănoși, bolovani ciopliți de vânt, pajiști de heleșteu și mlaștini mari de turbă. Spre deosebire de restul pădurilor de foioase întâlnite în acest stat, Dolly Sods seamănă mai mult cu tipul de peisaj dramatic întâlnit adesea în munții Sierra.

Bear Rocks, Dolly Sods Wilderness in West Virginia

Decine de trasee străbat această zonă de aproape 30 de mile pătrate. În timp ce terenul este deschis pentru drumeții, excursioniști, excursioniști cu rucsacul în spate peste noapte și călăreți, în interior nu sunt permise vehicule mecanizate (inclusiv biciclete). Având în vedere că a fost desemnată ca zonă de sălbăticie, acest lucru se face pentru a păstra mediul cât mai neatins și sălbatic posibil.

În partea de est a Sods, la capătul nordic al Forest Route 75, am petrecut ceva timp explorând Bear Rocks. Aceste stânci măturate de vânt privesc spre est și ar fi fost un loc spectaculos pentru a prinde răsăritul soarelui. Dar asta va trebui să aștepte până când ne vom întoarce data viitoare!”

Sunrise at Summersville Lake in West Virginia
#GOTOWV

Viața noastră în West Virginia a fost absolut incredibilă. Statul are atât de multe de oferit și noi abia am zgâriat suprafața. Dar ceea ce iese cu adevărat în evidență a fost cât de ușor a fost să accesăm totul. Nu a existat trafic, nu au existat taxe de intrare mari, nu au existat parcări aglomerate, nu au existat trasee aglomerate și nu au existat tururi supra-rezervate. Am rezervat cele mai multe dintre activitățile noastre cu o zi înainte, am intrat într-o tabără într-o sâmbătă și existau locuri. Și, spre deosebire de unele dintre cele mai populare destinații în aer liber din vest, aici părea să existe suficientă frumusețe naturală pentru a merge în jur fără ca oamenii să se calce în picioare unii pe alții.

Dacă sunteți în căutarea unei aventuri în aer liber, Virginia de Vest ar trebui să fie absolut în partea de sus a listei dvs. de dorințe. Este unul dintre cele mai bine păstrate secrete din Est și merită o excursie în afară. Abia așteptăm să ne întoarcem.