O excursie amuzantă cu barca de casă pe Lacul Amistad

Houseboat pe Lacul AmistadCa parte a unei călătorii de două săptămâni de explorare a Texasului de Vest cu un cuplu de prieteni buni la începutul lunii noiembrie, și am înțeles că Lacul Amistad Marina este închis. Dacă nu ați fost niciodată într-o vacanță cu houseboat, trebuie să luați în considerare una pentru următoarea dvs. vacanță sau doar pentru un weekend prelungit distractiv. Este o modalitate fantastică și memorabilă de a vă bucura de niște momente frumoase pe lac cu prietenii și familia. Am închiriat mai multe houseboats pe o varietate de lacuri, inclusiv: Lacul Shasta din nordul Californiei, Lacul Powell din Utah/Arizona; Lacul Quachita din Arkansas și Table Rock de la granița dintre Arkansas și Missouri și fiecare rămâne în continuare una dintre cele mai bune vacanțe ale noastre. Copiii și prietenii noștri încă mai vorbesc despre ce vremuri minunate am avut și ne întreabă mereu când vom merge din nou.

Litoral al lacului AmistadLacul AmistadLacul Amistad este foarte potrivit pentru houseboating datorită numărului mare de golfulețe, a celor peste 500 de mile de țărm și a unor peisaje minunate și situri arheologice de explorat. Lacul este înconjurat de un peisaj bogat în artă rupestră preistorică, o cultură de frontieră vibrantă, alături de o mare varietate de plante și animale. Amistad a fost creat ca un proiect comun al Statelor Unite și Mexicului – mijlocul lacului este de fapt granița dintre Mexic și Statele Unite.

Amistad este renumit pentru activitățile de recreere excelente bazate pe apă pe tot parcursul anului, inclusiv houseboating, pescuit, înot, scufundări și caiac-canoe. Lacul este alimentat de râurile Rio Grande, Pecos și Devils, iar apa este una dintre cele mai limpezi și mai curate din Texas. Terenul este stâncos și deșert arid, cu dealuri și stânci abrupte.

Unul dintre dormitoarele bărcii-casăZona Amistad NRA găzduiește artă rupestră dramatică veche de 4.000 de ani. Aceste picturi misterioase împodobesc pereții adăposturilor de stâncă din partea superioară a rezervorului Amistad. De obicei, amatorii de plimbări cu barca pot accesa peșterile Panther și Parida (în funcție de nivelul lacului), iar drumeții pot face un tur ghidat la Parcul istoric Seminole Canyon State Park & din apropiere. Citiți recenzia noastră despre Lacul Amistad pentru a afla mai multe despre acest lac.

Am ajuns la Lake Amistad Resort and Marina joi seara și am început imediat să descărcăm rulota și să încărcăm barca. Am profitat de Forever Resorts pre îmbarcare / dormit la bord, care vă permite să vă îmbarcați barca în noaptea dinaintea datei de plecare. Acesta este un mod excelent de a pleca – pentru aproximativ prețul unei camere de hotel, puteți să vă îmbarcați, să despachetați și să vă depozitați toate uneltele și să dormiți o noapte bună pe barcă. Și sunteți gata de plecare la prima oră a dimineții.

Casa noastră de 50 de metri era bine echipată cu lenjerie de pat, toate lucrurile de bucătărie de care ai nevoie pentru a pregăti o masă gourmet, TV/DVD și radio, paturi pentru 8 persoane, încălzire și AC, punte superioară, tobogan, punte frontală cu scaune și două motoare outboard. Am fost foarte impresionați de serviciile și atenția la detalii primite de la Forever Resorts. În trecut, când am închiriat bărci-casă, barca nu pare să fie niciodată gata, întotdeauna lipsește ceva sau nu găsești pe cineva care să te ajute cu un lucru sau altul – nu este cazul cu Forever Resorts. Procesul de întocmire a documentelor a fost simplu și ușor, barca a fost curată și aprovizionată, iar personalul a fost disponibil pentru a ajuta la nevoie.

Spatele bărcii-casăBărcile-casă de la Forever Resort așteaptă chiriașiiSala de zi a bărcii-casă

Grupul nostru este gata să plece să exploreze Lacul AmistadRestul nostru petrecere, care includea cele două fiice ale noastre și familia lor de 3 copii și fratele meu, a sosit joi seara târziu și, după câteva băuturi reci și câteva jocuri de cărți competitive și distractive, ne-am dus la culcare, nerăbdători să plecăm în dimineața următoare. După o orientare amănunțită a echipamentului și a echipamentului bărcii și a modului de conducere și de parcare, am plecat într-o dimineață frumoasă pentru a explora lacul. În timp ce mă îndreptam în susul lacului, fetele au pregătit un mic dejun cu ouă, șuncă și cartofi prăjiți; fiicele mele au pus în funcțiune sistemul audio (nimic mai bun decât să navighezi pe râu, cu o barcă plină de prieteni, într-o zi frumoasă, bucurându-te de un peisaj maiestuos, în timp ce asculți niște melodii grozave!); iar băieții au pregătit undițele de pescuit cu ceea ce erau siguri că vor prinde cei mai mari pești. Pariurile cu privire la cine va prinde primul și cel mai mare pește erau deja făcute, așa că a fost o grabă pentru a fi primul care să bage undița în apă.

Între timp, nepoții rupseseră jocurile și continuau să sară între puntea din față, camera de zi, puntea din spate și puntea superioară. Cel mai bun prieten al nostru își asigurase un scaun confortabil pe puntea superioară, avea picioarele pe balustradă și cartea și binoclul în mână – așteptând cu nerăbdare să îmbunătățească această experiență cu o bere rece sau cu băutura înghețată specială și aperitivul zilei! Nici că se poate mai bine de atât! Și era doar ora 10:00 dimineața – mai aveam încă patru zile de croazieră pe lac, de admirație a obiectivelor turistice, de mâncat și băut, de pescuit, de înot, de drumeții și de jocuri până la primele ore ale dimineții! Despre asta este vorba în houseboating!

De-a lungul următoarelor câteva zile, iată doar o mostră a unora dintre cele mai importante momente:

• am prins niște somn uriaș, i-am jupuit de piele și i-am gătit în trei feluri diferite pentru o cină fantastică – fiecare bucătar a trebuit să-și prezinte felul de mâncare cu o scurtă disertație hilară despre cum a fost preparat, de ce ne-ar fi plăcut, și multe altele
  • am făcut o drumeție grozavă până în vârful uneia dintre stâncile stâncoase pentru o priveliște panoramică și apoi am petrecut câteva ore culegând pinteni de cactus de pe diferite părți ale corpului – terenul este stâncos și acoperit de tufișuri și cactuși înțepători
  • a acordat Pina Colada făcută cu înghețată drept „Băutura preferată a săptămânii”, Queso cu cârnați „Aperitivul săptămânii”, King Kahuna „Cel mai vioi joc al săptămânii”, somnul cu crustă subțire de grâu în crustă, gătit într-un sos de usturoi cu unt și lămâie, „Cina săptămânii”,”, iar dubla săritură cu spatele de pe puntea superioară și răsturnarea de pe toboganul cu apă „Trucul săptămânii”

Călătorind cu copilul de 3 ani și câineleUnul dintre mulții pești pisică - bun de mâncatCățărindu-se până în vârful unei stânci - priveliște remarcabilăSărituri pe stânci

• Am făcut pariuri pe cât de repede mămica capră își va găsi și își va certa puiul rătăcitor – i-au trebuit doar 21 de minute pentru a o convinge să urce înapoi pe stâncă în siguranță
  • Am jucat o varietate de jocuri dimineața, după-amiaza și până dimineața devreme
  • am găsit câteva locuri grozave unde să ne legăm și să ne petrecem noaptea
  • am dat o adevărată emoție debutantului care se ocupa de andocare într-unul din porturile de agrement, deoarece am venit puțin cam repede pentru o oprire pentru gheață și dulciuri și apoi am aflat că a neglijat să asigure partea din spate a bărcii, care s-a balansat și aproape că a doborât o barcă cu pânze într-unul dintre slipi
  • am aflat că cel mai bun dintre cei mai buni dintre căpitanii noștri de stâncă poate ajunge doar până la 12 sărituri

Sunet pe lacul AmistadJocuri pe puntea din fațăEste acesta un câine sau un lupPregătit pentru o baie sau o baie

• a văzut niște peisaje maiestuoase – apă limpede, netedă și albastră, pe un fundal de faleze și stânci
  • m-am bucurat de apa răcoroasă și limpede în fiecare zi pentru o baie, plimbare rapidă pe tobogan și o baie – o tab puțin rece, dar era noiembrie
  • a descoperit că la fel de mult cum ne place berea noastră, tot nu am putut să o alegem dintr-o degustare de 5 beri diferite, iar câștigătorul nu a nimerit decât 2 din 4
  • s-a bucurat de frumoasele răsărituri de soare cu o ceașcă de cafea fierbinte, de apusurile magnifice de pe puntea de sus, și de stelele căzătoare și de nopțile frumoase luminate de stele
  • a văzut niște roci neobișnuite, votate „câinele de pază” ca fiind una dintre cele mai bune caracteristici geologice

Apă lină - excelentă pentru schi sau boardingPuteți vedea Omul din stâncăApă albastră și faleze înalte ale lacului AmistadPlantele și formațiunile stâncoase abundă în susul brațului Devils al lacului Amistad

Prea curând a fost timpul să ne întoarcem și să punem capăt unei excursii distractive de patru zile de houseboating.

Iată câteva lucruri de văzut și de făcut pe Lacul Amistad:

• Dacă vă place să faceți scufundări, există un golfuleț de scufundări situat la Diablo East – localnicii susțin că într-o zi bună vizibilitatea este de până la 85 de picioare și peștii sunt abundenți.
  • Există izvoare pe lac care eliberează peste 1 milion de galoane de apă pe zi, iar dacă nivelul apei este puțin sub nivelul normal, acestea sunt vizibile – unul dintre ele este Indian Springs în susul râului Devils.
  • Lacul este bogat în artă rupestră și situri arheologice care au o vechime de peste 4000 de ani, la două dintre acestea se poate ajunge cu barca (verificați la Lake Amistad Resort and Marina despre vizitarea cu houseboat):
    • Panter Cave este cel mai faimos sit de pictograme, iar peretele din spate al adăpostului este acoperit de la podea până la tavan cu sute de motive individuale care formează împreună un panou neîntrerupt cu o lungime de peste 80 de metri. Omul care dă numele peșterii este un leu de munte de 9 picioare. Se urcă o scară de oțel de 60 de picioare până la adăpostul din stâncă.
    • Peștera Parida oferă o gamă uimitoare de pictograme și o priveliște spectaculoasă a Rio Grande

Despre Texas Outside

Texas Outside trăiește & bine din 1996 – ceea ce este vechi după standardele internetului de astăzi! Texas Outside a fost inițial dezvoltat de Lone Star Internet, care este o companie de dezvoltare web cu sediul în Austin, cu o reputație excelentă & baza de clienți. În martie 2006, am cumpărat Texas Outside & ne-am luat angajamentul de a adăuga conținut nou, interesant, & informativ despre activitățile în aer liber din Texas & lucruri distractive de văzut & făcut.